lunes, 26 de julio de 2010

Primer Participant Non Stop de la Bi6000!!!!!



El passat dimarts dia 20 de Juliol en Joan Compte de 21 anys Alias "Burgues" natural de Molló, finalitza la Bi6000 nonstop amb 18 hores i aquestes són les seves sensacions:

Anem pel segon objectiu: BI6000 NON STOP!!!!! Els dies abans els nervis s'apoderaven del meu cos, i tenia moltes ganes de començar l’esparracada màxima!!!!!!!!!!!!
El BI6000 és una ruta brutal per terres del Ripollès!!!! Sense menysprear la Pedals de Foc que també és per l'estil, el BI6000 és molt més exigent!!!

Doncs be, dimarts dia 20 ja em tens a les 4 de la nit despert i esmorzant,
per començar a pedalar a les 5. La sortida és a Camprodon, GPS al manillar, enllumenat engegat i a les 5:00 GASSSSSSSSS!!!! Camprodon direcció Sant Pau, Resclusanys i baixada fina el Tubert, aquí ja és de dia i continuo la ruta fins a Beget, Coll d'ares, Molló, Espinavell, Setcases, Tregurà, Collada de Meianell, Ribes de Freser, Coll de Jou, Ripoll, Collada de Milany, Vallfogona, Sant Joan de les Abadesses, Coll de Pal, Collada Verda, Abella, La Roca, Camprodon!!!! UFFFFF quina mà de noms.......!!!!!

El terreny, per flipar, sobretot l'últim coll (Coll de Pal) que pujava amb una pàjara màxima però el fet de pujar a la posta del sol va donar un toc encantador al bonic paisatge!!!!

Números de la rutilla:

245km
6960m+
16h 8 min efectives
18 h en total

El plan era acabar la ruta nonstop ja que ningú abans encara no ho havia aconseguit (va gent animeu-vos a fer-lo també ).
Donar les gràcies a totes les persones que em van seguir durant l’esparracada, que em van fer avituallaments, que em van acompanyar en bici, les que no estaven allà però que també em recolzaven, les que em van venir a esperar al final de ruta (em va fer molta il•lusió)!!!
GRÀCIES A TOTSSSSSSSS!!!

Les sensacions que vaig tenir, doncs espectaculars, totes plenes de vida; al final Tortell inclòs!!! Durant la ruta em vaig trobar a diferents persones i vaig viure anècdotes que no hi ha paraules per explicar-les!!!!! Gent us animo a que també proveu de fer la ruta amb el vostre nivell la experiència i paisatge és genial!!!!

Ha estat molt més dura aquesta ESPARRECADA que no la de la BPB ( Barcelona-perpignan-Barcelona) de 600 km que vaig fer ara fa poc!!! bé bé bé
Us deixo un enllaç amb informació de la ruta: www.bi6000.com

A part d'aquests dos objectius, el mes de juliol ha estat ple d’esparracades molt molt grans amb diferents persones les quals ens ho hem passat de PM!!!!
Dons res mainada!!JIJIJIJIIJIJ va va salut ja tinc ganes de fer la pròxima!!!

On FIRE salut, curtiment, bon ambient i GASSSSSS!!!!!!!!

No hay comentarios: